• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Πρόσφατα Νέα

Eye Tracking: Η μέθοδος που έδωσε βραβείο στα super markets Χαλκιαδάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα (15 Ιουλίου 2014), σε μια τελετή όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ανακοινώθηκαν οι νικητές των σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2014. Η βράβευση αφορά την καινοτομία και τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.

Στα πλαίσια της παραπάνω εκδήλωσης βραβεύτηκε και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης ανάμεσα στα άλλα (3 βραβεία συνολικά) και στον τομέα: Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για την πρωτοπόρα έρευνα που έκανε με τη χρήση της τεχνολογίας οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) σε συνεργασία με τις εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία.

Χάρη στην τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) είμαστε σε θέση, για πρώτη φορά, να γνωρίζουμε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται την οπτική πληροφορία ο άνθρωπος, δηλαδή που ακριβώς κοιτάει και τι τραβάει την προσοχή του.

Με την παραπάνω τεχνολογία, που διαθέτει και αξιοποιούν οι εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία, είναι δυνατό να καταγραφεί που και τι βλέπει ο καταναλωτής ενώ ψωνίζει, πως κινείται στο χώρο του σούπερ μάρκετ, τι του αρέσει ή τι δεν του αρέσει αλλά και που «φλυαρούν» οι εταιρείες με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του καταναλωτή από προβολές που βαραίνουν το οπτικό του πεδίο.

Η συγκεκριμένη έρευνα που βραβεύτηκε έλαβε χώρα σε δύο υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, του Ομίλου «Βερόπουλος-Χαλκιαδάκης», από τους Βασίλη Ανδρεαδάκη, Βασίλη Σελίμη και Θωμά Καραντινό, υπό την εποπτεία του επιστημονικού διευθυντή της Εμμετρωπίας, Ιωάννη Ασλανίδη.

Έχοντας στη διάθεσή τους όλες αυτές τις πληροφορίες οι υπεύθυνοι της εκάστοτε εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρήσουν στις απαραίτητες αλλαγές ώστε να παίρνει ο καταναλωτής πιο γρήγορα και άμεσα την πληροφορία που πρέπει χωρίς να μπερδεύεται κάνοντας παράλληλα το καταναλωτικό του ταξίδι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο.


 
Amazon Kindle Phone, Θα έχει οθόνη 3D και eye tracking!
Οι οθόνες 3D στα κινητά ήταν μόδα το 2011 με την LG τότε να είναι πρωτοπόρος, βέβαια η ιδέα δεν αγαπήθηκε πολύ από τους καταναλωτές και οι εταιρείες άφησαν την τεχνολογία αυτή στα smartphones. Μια φήμη θέλει την Amazon να σκέφτεται να δώσει έναν αέρα του 2011 στο νέο κινητό που ετοιμάζει, καθώς σκέφτεται να του βάλει οθόνη 3D.

Επιπλέον για καλύτερη εμπειρία 3D, η Amazon θα δώσει τεχνολογία eye tracking στο κινητό, έτσι ώστε το κινητό να προβάλει την 3D εικόνα αρμονικά με τις κινήσεις του ματιού.

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά η Amazon θα βάλει τα παραπάνω στο Kindle Phone, αλλά φήμη είναι και δίνει πιθανότητες.

Πηγή: http://www.goodbyte.gr/
Βραβείο Καινοτομίας στις Πωλήσεις για Optotech και West
Εκτύπωση E-mail
Πατήστε εδώ για να μεγαλώσετε την γραμματοσειρά

Μια μεγάλη διάκριση για τις εταιρείες Optotech Ltd. και  West έγινε την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013, στην τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2013, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Grand Bretagne. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν σε διαφορετικές κατηγορίες βραβείων, μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας, που θεσμοθέτησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας και η εταιρεία Boussias Communications.

Το βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στις Πωλήσεις» κατέκτησε η εταιρεία West , αφού κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του «Κρις -Κρις Τόστιμο» κατά 32 % . Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Optotech Ltd., την μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που ασχολείται αποκλειστικά με το eye tracking και τις εφαρμογές τους τόσο στο marketing όσο και στην έρευνα.

Ο CEO της West SA, κ. Αντώνης Ποταμίτης, δήλωσε μεταξύ άλλων πως : «η φιλοσοφία που ακολουθούμε όλοι εμείς στην West χαρακτηρίζεται από τρεις λέξεις: ΑΠΛΑ - ΕΞΥΠΝΑ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.»

 

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr