• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Πρόσφατα Νέα

Eye Tracking: Η μέθοδος που έδωσε βραβείο στα super markets Χαλκιαδάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα (15 Ιουλίου 2014), σε μια τελετή όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ανακοινώθηκαν οι νικητές των σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2014. Η βράβευση αφορά την καινοτομία και τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.

Στα πλαίσια της παραπάνω εκδήλωσης βραβεύτηκε και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης ανάμεσα στα άλλα (3 βραβεία συνολικά) και στον τομέα: Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για την πρωτοπόρα έρευνα που έκανε με τη χρήση της τεχνολογίας οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) σε συνεργασία με τις εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία.

Χάρη στην τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) είμαστε σε θέση, για πρώτη φορά, να γνωρίζουμε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται την οπτική πληροφορία ο άνθρωπος, δηλαδή που ακριβώς κοιτάει και τι τραβάει την προσοχή του.

Με την παραπάνω τεχνολογία, που διαθέτει και αξιοποιούν οι εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία, είναι δυνατό να καταγραφεί που και τι βλέπει ο καταναλωτής ενώ ψωνίζει, πως κινείται στο χώρο του σούπερ μάρκετ, τι του αρέσει ή τι δεν του αρέσει αλλά και που «φλυαρούν» οι εταιρείες με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του καταναλωτή από προβολές που βαραίνουν το οπτικό του πεδίο.

Η συγκεκριμένη έρευνα που βραβεύτηκε έλαβε χώρα σε δύο υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, του Ομίλου «Βερόπουλος-Χαλκιαδάκης», από τους Βασίλη Ανδρεαδάκη, Βασίλη Σελίμη και Θωμά Καραντινό, υπό την εποπτεία του επιστημονικού διευθυντή της Εμμετρωπίας, Ιωάννη Ασλανίδη.

Έχοντας στη διάθεσή τους όλες αυτές τις πληροφορίες οι υπεύθυνοι της εκάστοτε εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρήσουν στις απαραίτητες αλλαγές ώστε να παίρνει ο καταναλωτής πιο γρήγορα και άμεσα την πληροφορία που πρέπει χωρίς να μπερδεύεται κάνοντας παράλληλα το καταναλωτικό του ταξίδι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο.


 
Amazon Kindle Phone, Θα έχει οθόνη 3D και eye tracking!
Οι οθόνες 3D στα κινητά ήταν μόδα το 2011 με την LG τότε να είναι πρωτοπόρος, βέβαια η ιδέα δεν αγαπήθηκε πολύ από τους καταναλωτές και οι εταιρείες άφησαν την τεχνολογία αυτή στα smartphones. Μια φήμη θέλει την Amazon να σκέφτεται να δώσει έναν αέρα του 2011 στο νέο κινητό που ετοιμάζει, καθώς σκέφτεται να του βάλει οθόνη 3D.

Επιπλέον για καλύτερη εμπειρία 3D, η Amazon θα δώσει τεχνολογία eye tracking στο κινητό, έτσι ώστε το κινητό να προβάλει την 3D εικόνα αρμονικά με τις κινήσεις του ματιού.

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά η Amazon θα βάλει τα παραπάνω στο Kindle Phone, αλλά φήμη είναι και δίνει πιθανότητες.

Πηγή: http://www.goodbyte.gr/
FAQ
Τι είναι το Eye Tracking;
PDF Εκτύπωση E-mail

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός οφθαλμικό ιχνηλάτη ή ανιχνευτή (Eye-Tracker). Ο ανιχνευτής, εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. O συνδυασμός των δύο αυτών χαρακτηριστικών μας επιτρέπει να υπολογίσουμε το σημείο όπου τέμνεται το βλέμμα με την επιφάνεια που κοιτάμε, μετά από μια διαδικασία βαθμονόμησης για κάθε άτομο.

 
Τι είναι το Σημείο Εστίασης και οι Σακκαδικές Κινήσεις
PDF Εκτύπωση E-mail

Για την άντληση της οπτικής πληροφορίας, ο άνθρωπος εστιάζει το βλέμμα του σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Η περιοχή αυτή ονομάζεται Εστίαση. Κατά την εστίαση αυτή, το μάτι συγκεντρώνει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες ενώ με γρήγορες κινήσεις, που ονομάζονται Σακκαδικές, μεταβαίνει στο επόμενο σημείο εστίασης. Η συνολική ακολουθία που προκύπτει από το πλήθος των εστιάσεων ονομάζεται οπτικό μονοπάτι (στην αγγλική ορολογία scanpath ή gazetrail).

 
Τα αποτελέσματα είναι ακριβή;
PDF Εκτύπωση E-mail

Τα αποτελέσματα που εξάγονται από την έρευνα είναι μετρήσιμα, επιστημονικά τεκμηριωμένα και δεν επηρεάζονται από ψυχολογικούς παράγοντες ((όπως για παράδειγμα γίνεται με τη χρήση των ερωτηματολογίων). Επίσης απεικονίζει με σαφήνεια τα σημεία-πόλους έλξης ενδιαφέροντος των χρηστών. Η αναλυση παρέχει στατιστικά στοιχεία και συγκεκριμένους αριθμούς, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές-συμβατικές μεθόδους ποιοτικής αξιολόγησης.

 
Πόσους Eye Trackers διαθέτει η Optotech;
PDF Εκτύπωση E-mail

Η Optotech είναι άρτια εξοπλισμένη με δύο τύπου eye trackers από την Applied Science Laboratories (ASL), την αμερικάνικη εταιρία πρωτοπόρο εδώ και 30 χρόνια στην έρευνα του ανθρώπινου ματιού. Ο EyeTrac6 είναι ένας στατικός eye tracker που μας προσφέρει απολυτή ακρίβεια και λεπτομέρεια σε συνθήκες εργαστηρίου, ενώ ο φορητός eye tracker Mobile Eye μας επιτρέπει μετρήσεις σε πραγματικό τόπο και χρόνο αφού το σύστημα είναι μικρό και εξαιρετικά ελαφρύ. Πρόσφαρα, προστεθηκε και ο φορητός eye tracker Mobile Eye XG, με ασύρματες δυνατότητες και βίντεο υψηλής ευκρίνιας.

 
Τι είδους υπηρεσίες παρέχει η Optotech;
PDF Εκτύπωση E-mail

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις.

 
Πως γινεται η αναλυση των δεδομενων;
PDF Εκτύπωση E-mail

Η αποτύπωση των δεδομένων που συλλέγονται με την συγκεκριμένη τεχνική γίνεται με απλή και κατανοητή μορφή και η αξιολόγησή τους συμβάλλει στη βελτιστοποίηση του συγκεκριμένου προϊόντος, προλαμβάνοντας, σε πολλές περιπτώσεις, μελλοντικές αλλαγές ή ακόμα και επανασχεδιασμό. Η αναφορά περιλαμβάνει: Θερμικούς Χάρτες, Οπτικά Μονοπάτια (Scan Path), Περιοχές Ενδιαφέροντος και καταγραφή Βίντεο. 

 
Είναι ακριβό;
PDF Εκτύπωση E-mail

Το κόστος της έρευνας εξαρτάται από το τι είναι αυτό που εξετάζουμε, ποσό χρόνο θα πάρει, πόσους ανθρώπους θα χρειαστούμε και την τοποθεσία.

 

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr