• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Οφθαλμική Ιχνηλάτηση και Merchandising
Συντάχθηκε απο τον/την Optotech
Τετάρτη, 06 Ιούλιος 2011 08:14
PDF Εκτύπωση E-mail
Πατήστε εδώ για να μεγαλώσετε την γραμματοσειρά

Διάγραμμα Ροής Καταναλωτή

Πόσο χρήσιμο θα μας ήταν να γνωρίζουμε το αγοραστικό ταξίδι του shopper στο χώρο ενός καταστήματος; Με το eye Tracking έχουμε την δυνατότητα να μάθουμε την ροή τα σημεία ενδιαφέροντος και την θέση του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα σε πραγματικό χρόνο, με ειδική συσκευή GPS για εσωτερικούς χώρους. Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να βγάλουμε στατιστικά και συμπεράσματα για τους πιο πολυσύχναστους διαδρόμους και τα πιο πολυσύχναστα σημεία, η οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό σχετίζεται με την περιήγηση του καταναλωτή εντός του καταστήματος.

Αξιολόγηση Ραφιών & Χώρων

Πόσο αξίζει το ράφι στο οποίο τοποθετούμε τα προϊόντα μας; Οι γενικοί κανόνες του marketing ισχύουν για τα δικά μας προϊόντα μέσα στο super market; Ερωτήματα όπως αυτά μπορούν να απαντηθούν με τη χρήση των τεχνικών eye tracking στο χώρο πώλησης των προϊόντων (on-site), όπου χρήστες που φορούν τη φορητή συσκευή καταγραφής οφθαλμικών κινήσεων Mobile Eye XG ψωνίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

Η ίδια ανάλυση μπορεί να γίνει και σε τεχνητό περιβάλλον, όπου μπορούν να δοκιμαστούν διαφορετικές συνθήκες φωτισμού, χρωμάτων και ήχων ως προς την επιρροή τους στην επιλογή προϊόντων από τον καταναλωτή.

· · · · · ·

Βιομηχανικό Σχέδιο

“Βιομηχανικό σχέδιο είναι η εξωτερικά ορατή εικόνα του συνόλου ή μέρους ενός βιομηχανικού ή βιοτεχνικού προϊόντος, η οποία προκύπτει από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει (π.χ. η γραμμή, το σχήμα, το χρώμα κλπ)”.

Η επιτυχημένη πώληση ενός προϊόντος βασίζεσαι σε μεγάλο βαθμό στην παρουσία του προϊόντος στην αγορά. Με τη βοήθεια του Eye Τracking μπορούμε να προβλέψουμε αν ο σχεδιασμός της εξωτερικής εμφάνισης του προϊόντος θα έχει τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να τραβήξει την προσοχή του χρηστή και να το ξεχωρίσει από τα ανταγωνιστικά προϊόντα.

· · · · ·


 

RELATED VIDEOS AND ANIMATIONS
Click on the thumbnails below to view the videos and animations

· ··· 

··


 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 18 Ιανουάριος 2012 15:14
 

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr