• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Πρόσφατα Νέα

Eye Tracking: Η μέθοδος που έδωσε βραβείο στα super markets Χαλκιαδάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα (15 Ιουλίου 2014), σε μια τελετή όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ανακοινώθηκαν οι νικητές των σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2014. Η βράβευση αφορά την καινοτομία και τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.

Στα πλαίσια της παραπάνω εκδήλωσης βραβεύτηκε και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης ανάμεσα στα άλλα (3 βραβεία συνολικά) και στον τομέα: Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για την πρωτοπόρα έρευνα που έκανε με τη χρήση της τεχνολογίας οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) σε συνεργασία με τις εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία.

Χάρη στην τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) είμαστε σε θέση, για πρώτη φορά, να γνωρίζουμε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται την οπτική πληροφορία ο άνθρωπος, δηλαδή που ακριβώς κοιτάει και τι τραβάει την προσοχή του.

Με την παραπάνω τεχνολογία, που διαθέτει και αξιοποιούν οι εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία, είναι δυνατό να καταγραφεί που και τι βλέπει ο καταναλωτής ενώ ψωνίζει, πως κινείται στο χώρο του σούπερ μάρκετ, τι του αρέσει ή τι δεν του αρέσει αλλά και που «φλυαρούν» οι εταιρείες με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του καταναλωτή από προβολές που βαραίνουν το οπτικό του πεδίο.

Η συγκεκριμένη έρευνα που βραβεύτηκε έλαβε χώρα σε δύο υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, του Ομίλου «Βερόπουλος-Χαλκιαδάκης», από τους Βασίλη Ανδρεαδάκη, Βασίλη Σελίμη και Θωμά Καραντινό, υπό την εποπτεία του επιστημονικού διευθυντή της Εμμετρωπίας, Ιωάννη Ασλανίδη.

Έχοντας στη διάθεσή τους όλες αυτές τις πληροφορίες οι υπεύθυνοι της εκάστοτε εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρήσουν στις απαραίτητες αλλαγές ώστε να παίρνει ο καταναλωτής πιο γρήγορα και άμεσα την πληροφορία που πρέπει χωρίς να μπερδεύεται κάνοντας παράλληλα το καταναλωτικό του ταξίδι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο.


 
Amazon Kindle Phone, Θα έχει οθόνη 3D και eye tracking!
Οι οθόνες 3D στα κινητά ήταν μόδα το 2011 με την LG τότε να είναι πρωτοπόρος, βέβαια η ιδέα δεν αγαπήθηκε πολύ από τους καταναλωτές και οι εταιρείες άφησαν την τεχνολογία αυτή στα smartphones. Μια φήμη θέλει την Amazon να σκέφτεται να δώσει έναν αέρα του 2011 στο νέο κινητό που ετοιμάζει, καθώς σκέφτεται να του βάλει οθόνη 3D.

Επιπλέον για καλύτερη εμπειρία 3D, η Amazon θα δώσει τεχνολογία eye tracking στο κινητό, έτσι ώστε το κινητό να προβάλει την 3D εικόνα αρμονικά με τις κινήσεις του ματιού.

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά η Amazon θα βάλει τα παραπάνω στο Kindle Phone, αλλά φήμη είναι και δίνει πιθανότητες.

Πηγή: http://www.goodbyte.gr/
Συνεργασίες: ΙΕΚ Ξυνή
Εκτύπωση E-mail
Πατήστε εδώ για να μεγαλώσετε την γραμματοσειρά

Afto ene ena test ya to vozme

 Συνεργασία Optotech και Οφθαλμολογικού & Διαθλαστικού Κέντρου Εμμετρωπία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξυνή

Η Optotech και το Οφθαλμολογικό & Διαθλαστικό Κέντρο Εμμετρωπία βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την απαρχή μιας μεγάλης συνεργασίας με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ, προσφέροντας σεμινάρια στους σπουδαστές του Ομίλου ΞΥΝΗ για την τεχνολογία του eye tracking, καθώς και επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες. Επίσης δίνεται η ευκαιρία στους σπουδαστές υγείας και νέων τεχνολογιών να κάνουν πρακτική άσκηση στην Optotech και στην Εμμετρωπία έτσι ώστε να γνωρίσουν από κοντά το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ καταθέτει με συνέπεια και αξιοπιστία τις υπηρεσίες του στο χώρο της ποιοτικής εκπαίδευσης, αποτελώντας, σήμερα, το κορυφαίο όνομα στην ελληνική ιδιωτική εκπαίδευση.

Η ΠΕΙΡΑ, η ΠΑΡΑΔΟΣΗ και το ΚΥΡΟΣ, αποτελούν το τρίπτυχο που καθορίζει την ταυτότητα του ονόματος ΞΥΝΗ. Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ - ο κορυφαίος Εκπαιδευτικός Όμιλος στην Ελλάδα - υλοποιεί – για περισσότερά από 50 χρόνια - το όραμα μιας ολοκληρωμένης παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών, σύμφωνα με το όραμα του ιδρυτή του, κ. Σοφοκλή Ξυνή.

Με τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς φορείς - μέλη του (MEDITERRANEAN COLLEGE, ΙΕΚ ΞΥΝΗ, CARIERRA, ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ, ΕΠΙ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΥΝΗ, EXACT) καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών επιλογών και συνδυασμών παρέχοντας:

  • επαγγελματική εκπαίδευση,
  • σύγχρονη κατάρτιση και εξειδίκευση,
  • ταχύρυθμη επαγγελματική εκπαίδευση,
  • εκμάθηση ξένων γλωσσών - σε όλα τα επίπεδα,
  • πανεπιστημιακές σπουδές και μεταπτυχιακά,
  • συνεχή επιμόρφωση μέσω σεμιναρίων.

Μέσα σένα περιβάλλον υψηλών και σύγχρονων προδιαγραφών, με άριστα καταρτισμένους καθηγητές και ποιοτικά προγράμματα σπουδών, στόχος του Ομίλου ΞΥΝΗ είναι να κατακτήσει ο σπουδαστής την εξειδικευμένη γνώση του επιτυχημένου επαγγελματία, αλλά και να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τις προσωπικές του δεξιότητες.

Παράλληλα, μέσω της διοργάνωσης ημερίδων, συνεδρίων και διαλέξεων, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Ξυνή υποστήριξε κατά καιρούς τις προσπάθειες των διαφόρων φορέων προς προώθηση κοινωνικών θεμάτων, όπως καταπολέμηση των ναρκωτικών, προστασία του περιβάλλοντος, δημιουργική απασχόλησης των νέων, συμβουλευτική υποστήριξη γονέων, ανάδειξη της χώρας μας ως «Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου», κ.α.

Όραμα του Εκπαιδευτικού Ομίλου Ξυνή είναι να συνεχίσει με εντονότερους ρυθμούς την προσπάθεια του για ανταποδοτική προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, εμπλέκοντας και ενεργοποιώντας προς αυτή την κατεύθυνση όλους τους ανθρώπους του: σπουδαστές, καθηγητές, διοικητικό προσωπικό & συνεργάτες. Απώτερος σκοπός του είναι να αποτελέσει ένα πρότυπο εκπαιδευτικό ίδρυμα που δεν παρέχει μόνο άρτια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αλλά προάγει ιδέες, αξίες και πρότυπα ικανά να διαμορφώσουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.




 
 

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr