Οι αγορές προϊόντων, οι τραπεζικές συναλλαγές και άλλες παρόμοιες υπηρεσίες μέσω internet κερδίζουν έδαφος έναντι των παραδοσιακών μεθόδων καθώς είναι βολικές και γρήγορες με το χρήστη να είναι στο χώρο του όχι σε κάποιο κατάστημα. Μια κακή on-line εμπειρία όμως κατά την οποία ο χρήστης δεν θα βρει αυτό που ψάχνει θα έχει καταστρεπτικά αποτέλεσμα στην εικόνα της επιχείρησης. Για να εξασφαλίσουμε ότι είναι προσβάσιμη και φιλική στο χρήστη την βλέπουμε στην κυριολεξία «μέσα από τα δικά τους μάτια». H τεχνολογία Eye Tracking μας δίνει τη δυνατότητα να αναλύσουμε την αλληλεπίδραση χρήστη-ιστοσελίδας, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για το ποιες είναι οι περιοχές ή τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα του χρήστη, ποιες πληροφορίες προκαλούν σύγχυση και ποιες αγνοούνται εντελώς. Eye Tracking και οπτική ανάλυση (visual analysis) H ανάλυση των οπτικών μονοπατιών από πολλούς χρήστες που επισκέφτηκαν μια ιστοσελίδα, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε θερμικούς χάρτες όπου αναπαρίσταται η συνολική συμπεριφορά του πληθυσμού. Μπορούμε να εξετάσουμε το ποσοστό επί τις εκατό του συνόλου των χρηστών που κοίταξαν μια συγκεκριμένη περιοχή, πόση ώρα αφιερώθηκε κατά μέσο όρο σε κάθε σημείο καθώς και να διαπιστώσουμε αν κάτι που μας ενδιέφερε να φανεί διέφυγε της προσοχής. Eye Tracking και ανάλυση χρηστικότητας (usability analysis) Οι ιστότοποι (websites) μελετώνται ως προς την αρχιτεκτονική και την εργονομία τους βάσει σεναρίων αξιολόγησης χρηστικότητας (web usability & accessibility). Στα σενάρια αυτά , το eye tracking μας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε σε πραγματικό χρόνο όλα τα βήματα που ακολουθεί ένας χρήστης κατά την εκτέλεσή τους. Μια έρευνα χρηστικότητας Ιστοτόπου έχει ως στόχο να δούμε αν ο χρήστης:
Σε ένα συγκεκριμένο σενάριο θέλουμε να δούμε αν ο χρήστης:
RELATED VIDEOS AND ANIMATIONS |
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 27 Μάρτιος 2014 15:13 |